Hänt mycket senat då? Svar: JA!

Hahah hela sommaren har varit awsome! Början av sommaren va jag och Sanna på the wave som ni kankse sett :)
De där näste så att jag glömt bort allt för de varit så kul ^^ men ska försöka komma på...
Jag har åkt till en kompis (Emeli) i Mariestad och gått på Töreboda festivalen , de va grymt kul, de va så galet mycket folk där . Jag trodde aldrig de. Jag har oxå såklart gått på grönan med kompisar, jag har varit i Göteborg på Liseberg med Emeli :) jag har varit i Ungern/Budapest med mammas kompis , de va grymt varmt med as kul ^^ jag vill åka dit igen på sommaren men mamma vägrar ^^ så får väl dra dit ensam då ^^ haha. Sen har jag längtat efter Nemo som varit i USA hos hennes boyfriend halva sommaren... Jag har varit på läger på ängsholmen med sandra :) de va nice, första dagen ville jag hem men sen vart det svårt att ta förväl av allt och alla. Och så har jag tagit navelpiercing ;) hihi
Ja de har typ varit min sommar :)

 







 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0