Fuck kärlek

Hejhej.
Jag vill bara säga att jag hatar kärlek...
Måste bara skriva av mig ... Sorry med dom som hatar sånt här men sluta läs nu dårå...
För ett år sen kysste världens undrerbaraste kille mig! Jag blev kär i han för 3 år sen , alltså första dagen jag träffa han och älskar han fortfarande , men de e svårt att se om han fortfarande gillar min för ungefär exakt ett år sen kysste han mig och jag dog av glädje , men några dagar senare skrev han till mig att han inte ville bli tsm bara va kompis och där dog min glädje helt ... Men varför kysste han mig överhuvudtaget? De förstörde bara mina känslor till kärlek...
Ja och jag har ju försökt att bli kär i andra men de går inte... Förlåt för jag sårat er ...
DU SKULLE INTE KYSST MIG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0