Dagen

Hejhej, bloggen på mobilen har blivit as konstig så kan inte lägga upp bilder -.-
Aja idag på morgonen trodde jag att jag skulle dö för att det var så tidigt på morgonen att gå upp sen åkte jag till skolan träffa Sanna på bussen som jag inte träffat på flera veckor :O
Aja , då åkte vi till näsbydal för att ha hkk.. Skit kul... Eller. Vi baka frallor, mina blev fan bäst asso!!! ( gjorde de till middag o frukost när jag kom hem, för att jag inte har något liv ^^ ) sen åkte vi till skolan o sen till golfen i Täby kby, as länge sen jag va i täby kby, men de va inte kul att golfa men annat var kul där, haha ^^
Sen drogg jag o Sanna tbx för utveklingssamtal... Jag trodde de skulle gå as dåligt men tydligen ligger jag as bra till :O
Ses imorgon för nu e jag pömsig o vill sova :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0